Monday, March 28, 2011

GEMPAR!!! PENDEDAHAN LOKASI SEBENAR ANWAR SEMASA VIDEO SEKS..!!

HAH kantui lu Rafizi…nak kata bodoh memang la! asik bagi bontot je kat anu war. Meh aku nk habaq hang. Ni lepas aku belek-belek kat twitter n FB nuar. Yang aku perasan sebenarnya waktu di FB anwar sejam awaldari waktu status di twitter bangang! Bebal betul la ko ni..ko kata celik IT la keje ex petronas la, pala hotak ko ar.. jangan ko bodoh2x kan rakyat.

Klik press statement si RAFIZI di SINI.

"Masa yang dicatatkan di Facebook adalah dua minit lebih lambat dari masa pesanan sebenar di akaun Twitter kerana menggunakan khidmat Selective Tweets." - kata Rafizi..

HAHAHA 2 minit ke 1 Jam ??? memang kasi pusing betul.. lagi satu asal ko tak serta kan screen shot FB si ANWAR??  takut ke orang nak tengok masa sebenar?

Bende simple gaban macam tu pun ko tak reti…meh aku cite plak..setakat press statement ko tu pada 26 Mac 2011 senang je aku palam..ni aku post kat blog aku je..belum aku heboh kat dunia, padan kat muka ko, pengarah strategi PKR KONON! sudahlah aku kenal la ko..setakat cite ko aku belum keluarkan lagi. Hah kang keluar kencing ko kang.

Klik Untuk Besarkan.

Korang sendiri boleh nampak tajuk yang sama di twitter dan facebook tetapi waktu yang berlainan.

MEH AKU HABAQ NOR…Nih twitter si nuar seks pada 21 Februari 2011 - aku mik dari press statement RAFIZI AL KIPAS (KORANG PERATI YANG AKU TANDA KUNING TU)

Sebelah plak plak bukti facebook si nuar seks pada 21 februari 2011 (waktu nuar jawab tu sebenarnya 1139 pm dan terakhir skali nuar post di twitter pada pukul 920pm.. DOL betul si Rafizi ni, sebabnya waktu status kat twitter memang tetap, hanya waktu FB sahaja yang tak ikut waktu Malaysia, sebab ANWAR menggunakan app SELECTIVE TWEETS. Korang yang celik IT ni pun tahu yang dari twitter boleh linkkan ke FACEBOOK. JADI Waktu sebenar ANWAR adalah di twitter..

HAH APA LAGI MARI KITA KAJI LAGI..920pm sampai 1140pm ko p mana nuar??…mantat pelacur cina kan..aku tau la aku tengok ko mantat cina tu..bukan main bes kene kulum batang ko..huh betul la si saiful kata batang ko clean je…terbukti jelas berseri dalam video tu eh. HAH ni si zizah tengok mesti pedasberapi punya !.

Tu aku pelik cemana si Rafizi ni bagi statement kata ko tengah bagi mesej kat FB n twitter ko. Padahal ko aku tengok masa tu time frame mantat dengan cina pelacur. Isk3x udah2x la rafizi baik ko berenti keje pastu jadi tukang sapu kat ruma nuar..bole la nuar mantat ko pulak.
HAH pasni ko nak bagi ape lagi rafizi, nak defend menatang pe plak..rentila..aku geram tengok si nuar ni…nak LAGI nanti aku habaq kat korang lagi PASAI SI NUAR n GENG2x MANGKUK NYA KAT SARAWAK.

p/s : untuk pengetahuan korang status di twitter boleh dikeluarkan serentak dengan facebook kita.. Makna nya aNWAR tidak update FB dia.. dia hanya menggunakan status yang sama dari twitter dan secara automatik keluar di facebook.. alibi ANWAR hanya ada pada twitter saja.. ko jawab la nuar.. PATUT LA KO ASIK SEBUT FB JE.. TAKUT KE NAK SEBUT TWITTER PLAK..

5 comments:

  1. WOI, betul ke ni..si rafizi ni mangkuk jugak..bagi barang ni kat media tv3 ke or rtm, mesti goreng sampai angus, pastu si balaci anwar ibrahim balas plak..hahaha politikus betul la anwar

    ReplyDelete
  2. PUKIMAK LA WEB BLOG NI!

    ReplyDelete
  3. isk betul ker, anybody from pkr please clarify this?

    ReplyDelete
  4. logik gak.. twitter memang boleh link ngan fb.. takkan anwar nak ckp dia update fb baru keluar kat twitter.. nampak benor menipunyer...

    ReplyDelete