Tuesday, March 29, 2011

PANAS..!! CHE GU BARD KELUAR PKR?

Setelah melihat video lucah ANU WAR dan bertanya kepada beberapa rakan - rakan bagi memastikan lokasi dan rakaman tersebut.. BADRUL HISHAM atau lebih dikenali sebagai cikgu bard sudah berasa goyang dengan kepimpinan ANUWAR.

chegubard memang dikenali dengan seseorang yang gila kuasa dan ingin mendapat perhatian di hati bang ANUWARnya.. baru2x ni beliau telah membuat sidang akhbar dan mengaku menjadi individu kedua menemui Dato T dalam sebuah hotel di kuala lumpur sebelum sidang akhbar pendedahan Datuk T pada pagi berikut nya..

Selepas anUwar dibebaskan daripada ISA .. beliau telah memujuk anuwar untuk mengambil dan meletakkan beliau dalam jawatan tinggi PKR dan memberitahu kepada ANuWar bahawa beliau sorang yang sering ditangkap oleh polis untuk memperjuangkan dan membela anuwar semasa anuwar di penjara.. perkara ini sering menjadi perbualan ahli - ahli PKR yang melihat si chegubard ni memang orang yang gila kuasa dan pangkat dalam PKR..


Kali ni chegubard akan keluar dari pkr dengan menggunakan alasan video seks.. padahal ruang chegubard dalam parti PKR semakin sempit selepas tewas kepada SHAMSUL ISKANDAR dalam pertandingan jawatan ketua Angkatan Muda Keadilan pada November 2010.. memang chegubard akur kekalahan tersebut namun beliau merajuk dan menolak jawatang timbalan setiausaha agung yang ditawarkan kepada dirinya selepas kekalahan tu..

Selain itu serangan ahli - ahli PKR terhadap beliau yang membuat press statement berhubung video seks anuwar juga boleh dijadikan alasan. Petikan daripada Thе Star, berbunyi “Outspoken PKR leader Badrul Hisham Shaharin, whο іѕ known аѕ che’GuBard, ѕаіd іf thе politician wаѕ really involved іn thе scandal hе ѕhουld quietly step down.“

Sumber terbaru dari kenalan rapat chegubard memberitahu bahawa  kali ni chegubard akan keluar daripada PKR dan mungkin menyertai UMNO bagi mengikut jejak senator EZAM MOHD NOR. Kita tunggu dan lihat saje cita - cita reformis muda ni menjilat ludahnya sendiri...

p/s: chegubard lebih dikenali sebagai "cikgu sidang media" dikalangan puak - puak PKR.. sebab semua statement dia nak buat sidang media.. . pigi daaaa..

3 comments:

  1. hahaa berapa kali dah dia ni ckp nak keluar pkr.. masuk hindraf la wei

    ReplyDelete
  2. wei lu percaya dengan anwar kerr wei rugi2 hidup kooooo buang masa laa percaya pada anwar pembohong kamu pun jadi pembohong betul tal kamu pembohong cermin diri la wei

    ReplyDelete