Thursday, July 12, 2012

Perhimpunan Oren..... PAS makin terdesak


Gerakan Selamatkan FELDA makin terdesak untuk mendapatkan sokongan rakyat untuk menyertai himpunan Oren 14.07.12 ini. Mereka sanggup menggunakan gambar Tun Abdullah dan Razaligh Hamzah untuk mendapatkan sokongan.

Apa yang diceritakan olah seorang kawan PEDAS, sambutan ini tidak mendapat sokongan yang jitu dari PKR, PAS dan DAP kerana isu yang ditimbulkan oleh ANAK tidak mendapat apa-apa keuntungan untuk ketiga-tiga parti itu. Hanya pemimpi-pemimpin saja yang akan turun untuk meraih simpati dari rakyat malaysia, rakyat malaysia di luar negara serta ngo-ngo antarabang khususnya dari Israel. 

PAS terpaksa akur untuk terima dana yang disalurkan oleh ngo-ngo israel demi untuk menampun kos berpolitik. Mana taknya, duit yang dikumpul oleh pemimpin-pemimpin PAS digunakan untuk kepentingan diri sendiri. kalau tidak percaya boleh tanya Nik Aziz dan kuncu-kuncunya. PEDAS sanggup potong jari kalau tiada pemimpin PAS yang jujur serta tidak bermain politik wang.

PAS memang suka mengambil bahagian dalam sebarang perhimpunan supaya dapat tunjuk kepada masyarakat dunia bahawa Kalaysia terlalu mundur dalam pembangunan negara...

sama-sama

No comments:

Post a Comment