Wednesday, September 26, 2012

Jet Peribadi, Tien Chua di'lantik' sebagai kambing hitam PR

Susah sangat ke Anwar Ibrahim dan kawan-kawan dia untuk menjelaskan siapa yang menyewakan jet peribadi untuk mereka pergi ke sabah dan sarawak? Atau pun mereka dengan sengaja tidak mahu memberitahu kerana takut tipu helah mereka akan terbongkar. 



Anwar Ibrahim dan kawan-kawan seperjuangannya telah sepakat untuk tidak mengemukakan nama 'sahabat' mereka yang sudi menyewakan jet peribadi untuk mereka kerana takut didakwa salah tadbir kewangan parti. Tidak dapat dinafikanyang pakatan rakyat mendapat sokongan dari kalangan jutawan tetapi yang menjadi persoalan difikiran pedas berapi, mungkin ada kebenarannya bahawa Pakatan Rakyat ditaja oleh institusi asing bagi memecah belahkan rakyat malaysia dan seturusnya mengikut telunjuk mereka sekiranya Pakatan Rakyat menang pada pru nanti.

kenapa institusi asing berminat dengan malaysia, sejarah membuktikan semenanjung tanah melayu merupakan laluan tersibuk yang menghubungkan asia dan barat disamping mempunyai sumber asli yang berkualiti tinggi seperti petroleum.



No comments:

Post a Comment